Sales kompas

Sales kompas

Vanuit welke passie werd het bedrijf opgericht? Waarmee kunnen we de beste in het vakgebied zijn en blijven? Hoe kunnen we voor een betere marktpenetratie zorgen? Wie is de ideale klant? Deze vragen zijn slechts een greep uit de vragen en oefeningen die aan bod komen in het vastleggen van een EGHT Sales Kompas.

Om te kunnen bepalen hoe je als bedrijf wil communiceren en herkend wil worden bij de (ideale) klanten is het belangrijk om te weten wat de kernwaarden zijn. Ondernemingen presteren beter als ze hun identiteit als uitgangspunt gebruiken voor het nemen van bedrijfsbeslissingen. Bij succesvolle bedrijven werkt het gekozen bedrijfs DNA als een kompas voor alle beslissingen. Om de koers van een organisatie op lange termijn te bepalen is een bedrijfsstrategie onontbeerlijk. Het geeft een organisatie richting en houvast en vormt de basis.

Het resultaat van deze workshop zal weergegeven worden in een adviesrapport. Een resumé van wat er besproken werd en de next steps die men kan nemen om de gewenste doelen te bereiken op korte, middellange en lange termijn.

Naast een ambitieuze strategie vormen een duidelijk salesplan en gerichte voortgangsbewaking de basis voor het behalen van de gewenste doelen.

Het maakt niet uit of je nieuw bent in de markt of je al een aantal jaren een gevestigde waarde bent, ieder bedrijf is continue op zoek naar een manier om de sales te verbeteren of om er uit te leren voor de toekomst. De hamvraag blijft: hoe kan je je inspanningen het best optimaliseren om je resultaten te verhogen?

Sales kompas

Hoe kunnen wij u helpen?

Wij begrijpen de kracht van transparante en simpele communicatie. Contacteer ons nog vandaag zodat wij u kunnen helpen.

Schoolweg 30
2830 Willebroek

Bel ons op:
+32 3 290 30 00

Algemene mail:
info@eght.be

Openingsuren:
Ma. – Vr.  09:00 – 18:00